Interviu privind productivitatea afacerilor: Gini Dietrich de la SpinSucks.com și Arment Dietrich

Este foarte greu de exprimat cât de cool și drăguț este Gini Dietrich ca persoană.

Cu toții o cunoaștem ca fondatoare și CEO al Arment-Dietrich, Inc., o firmă de marketing digital și PR și ca autoarea blogului Spin Sucks „Am încolțit fiecare premiu de blogging de acolo”.

Dar știai că ea face o chiflă cu hamburger rău, este o nebună pentru sportul ciclism, reușind cumva să-și conducă companiile, vorbește peste tot și scrie cărți, cel mai recent „Marketing in the Round” cu Dr. Geoff Livingston?

Cum face această superfemeie? Vom afla.

Urmăriți acest audio ca parte a lunii noastre de marketing productiv, unde o întreb pe Gini despre productivitatea afacerii, idei, externalizare și multe altele…

Click aici pentru a asculta audio

Întrebări puse:

  • Î: Am obosit doar să citesc această listă. Cum le faci pe toate? (1:58)
  • Î: Cum lucrezi și cum fii eficient cu echipa ta? (2:46)
  • Î: Cum decizi ce vei face și pe ce te vei concentra? (3:56)
  • Î: Cum se întâmplă că urmați și totul se face? (4:45)
  • Î: Cum TU, personal, urmăriți și rămâneți la curent cu lucrurile? (5:31)
  • Î: Cât de vigilent vă protejați zilele de lucru concentrate? (6:51)
  • Î: Cum vă recuperați după o zi care cade de pe șine? (8:00)
  • Î: Cum te motivezi să faci lucrurile pe care nu vrei să le faci? (9:04)
  • Î: Ce părere aveți despre timpul petrecut pe Social Media pentru antreprenori? (10:34)
  • Î: Ce i-ați spune unui nou antreprenor despre alocarea timpului social media? (12:04)
  • Î: Terminați propoziția: „Petrec WAAAY prea mult timp pe…”? (13:49)
  • Î: Terminați propoziția: „Nu petrec suficient timp pe…”? (15:48)
  • Î: Aveți un echilibru între muncă și viață? Cum te asiguri ca ramane asa? (16:16)
  • Î: Cât de important este să ai activități ca pentru tine, ciclismul,
  • in mentinerea sanatatii tale? (17:47)
  • Î: Cum vă măsurați propriul succes? (18:50)
  • Î: Care este criteriul pe care îl folosești, Gini? (19:59)

Subiecte și resurse menționate:

Înțelepciunea distilată de la Gini Dietrich:

  • Sfat #1: Indiferent ce faci, amintește-ți viziunea.
  • Sfat #2: Păstrați un caiet de idei!
  • Sfatul #3: Răbdarea este cheia. Nu există succesul peste noapte.
  • Sfat #4: Munciți din greu. Ca, foarte greu.
  • Sfatul #5: Concentrați-vă zilele de lucru. Ajută la productivitatea afacerii.
  • Sfatul #6: Aveți un asistent și rugați-l să vă ajute să vă protejați timpurile de lucru sacre.
  • Sfatul #7: Urmăriți corect, astfel încât să puteți vedea dacă obțineți un ROI din timpul petrecut pe Social Media.
  • Sfatul #8: Conținutul este mai important decât Social Media. Utilizați SM pentru a promova conținutul.
  • Sfat #9: Google +1. Foloseste-l.

Transcrierea interviului:

Gini: Mulțumiri!

Petru: Da, absolut. Înțeleg că ești un ciclist pasionat? Și un gurmand, ca mine.

Gini: Eu sunt.

Petru: și vreau să gătesc tot ce am văzut pe blogul tău alimentar, totul arată atât de delicios. Deci, așa cum spuneam mai devreme, Gini, am obosit doar să citesc această listă. Vreau să spun, vreau să trag un pui de somn, cum ai derulat toate aceste proiecte și toate sunt în aer, cum le realizezi pe toate? Cum faci toate astea?

Gini: Păi, știi, am o echipă, nu?! Nu e ca și cum aș face totul singură. Așa că oamenii se uită la asta și spun: „Cum faci toate astea?” Parcă stau în casa mea și fac toate astea singură, dar nu le fac, am o echipă de oameni și știi, scriind cartea: Jeff și cu mine am împărțit-o cincizeci și cincizeci, așa că nu am făcut-o. Trebuie să scriu o carte întreagă sau să editez o carte întreagă, știi, tocmai am făcut jumătate. Așadar, înveți să faci lucrurile într-un mod în care, știi, tehnologia o face atât de eficientă încât o face și puțin mai ușoară.

Petru: Deci cum funcționează? Vii cu o idee și o transmiți sistemului tău de management și se realizează?

Gini: Nu, nu neapărat, adică modul în care lucrăm este, știi că îl avem pe Armand Dietrich, care este foarte concentrat pe serviciul clienților, așa că avem o echipă de oameni care deservesc clienții și fac munca și, știi, doar ca o firmă de PR obișnuită. Când am început să adăugăm bloggeri invitați în blog, asta trebuia gestionat, iar eu nu puteam face asta, așa că Lisa Gerber este directorul nostru de conținut și se ocupă de toate acestea. Singurul lucru asupra căruia încă mai am controlul sunt postările mele pe blog, știi, nu trebuie să le supun unui proces de aprobare, așa că e bine. Și apoi mă ocup de dezvoltarea afacerii, așa că mă ocup de dezvoltarea afacerii. Așa că știi, acestea sunt ale mele, acele două lucruri mari sunt cu adevărat dezvoltarea afacerii, creșterea afacerii din acea perspectivă și gestionarea, coaching-ul echipei și mentorat, astfel încât să își poată asuma mai multă responsabilitate. Și apoi continui să-mi fac treaba. Pur și simplu continuă să meargă.

Petru: Așa că de fapt, aceasta trece frumos în următorul lucru pe care voiam să vă întreb. Adică, probabil că ai, iar ca antreprenor, ai mai multe idei, probabil că atunci ai timp să le faci.

Gini: Nooo!

Petru: Și ai ales câteva și ți-ai făcut cartea și ai făcut Spin Sucks Pro, dar, cum te decizi ce vei face și pe ce te vei concentra?

Gini: Știi, acum câțiva ani mi-am dat seama că era foarte important să-mi amintesc viziunea. Și nu doar pentru idei, ci pentru tot ceea ce facem. Pentru postările de blog, pentru orice facem pe Spin Sucks Pro, pentru orice client pe care îi aducem: Care este viziunea și ce facem pentru a încerca să ajungem acolo? Pentru că există o mulțime de idei și lucruri despre care am putea scrie sau vorbi sau face, dar dacă nu ne împing către viziunea de a ne duce acolo unde vrem, atunci nu o facem. Așa că am viziunea mea postată pe peretele în fața mea, astfel încât să nu uit: Acum, asta ne duce la viziune? Și dacă nu, atunci, știi, îl lip în micul meu caiet pentru mai târziu, și idee pentru mai târziu, și apoi spun: „știi, putem reveni la el până la urmă, dar dacă nu se potrivește viziunii chiar acum, atunci nu o facem.”

Petru: Bine, deci, să presupunem că se potrivește viziunii și decizi că o vei face – acum cum poți să urmezi și să spui că totul s-a terminat?

Gini: Știi că depinde de ce este. Adică, Spin Sucks Pro are trei ani de pregătire, așa că depinde de, știi. Și ceea ce am învățat probabil în ultimii trei sau patru ani este că răbdarea este cheia și nu poți face totul peste noapte, atât cât mi-aș dori. Și nu există succesul peste noapte. Deci este nevoie, durează mult timp și vom introduce ceva în ședința personalului și vom vorbi despre asta și ne vom da seama dacă este ceva ce se poate face acum sau dacă trebuie planificat pentru mai târziu, și dacă se potrivește sau nu cu proiecțiile și toate astea, vreau să spun, o conducem ca pe o afacere.

Petru: Sigur. Să schimbăm vitezele un minut. Așa o faci și o faci când ești cu ședința personalului tău, dar tu personal: Gini. Probabil că ai o listă de lucruri de făcut atât de lungă cât brațul tău și ai toate aceste pălării pe care le porți, așa că cum poți urmări personal și să stai la curent cu toate lucrurile, astfel încât lucrurile de care ai grijă personal de să nu cadă prin crăpături?

Gini: Ei bine, nu o să mint, lucrez 90 de ore pe săptămână.

Petru: Un adevărat antreprenor.

Gini: Da. Adică îmi iau sâmbăta liberă, dar atât. Am scos Super Bowl-ul.

Petru: Sigur!

Gini: Dar da, muncesc o tonă și încerc să rămân cu adevărat concentrat. Luni îmi fac toate întâlnirile, îmi fac toate întâlnirile cu personalul și cu clienții, astfel încât să pot face toate acestea și să stabilesc starea de spirit pentru săptămână și apoi, știți, restul săptămânii am lucrat. Marți ne întâlnim cu personalul, vineri rămân deschis pentru lucruri care apar, cum ar fi SpinSucks Pro, sau lucrez la afacere sau fac orice fel de lucruri de dezvoltare a afacerii. Așa că miercurea și joia sunt într-adevăr zilele mele de lucru și încerc din greu să nu le întrerup. Desigur, vorbirea și cartea și toate acestea o întrerup destul de des, dar acelea sunt un fel de „zilele mele de muncă” când termin lucrurile.

Petru: Și doar din curiozitate personală, pentru că vom vorbi despre unele dintre aceste tactici în această lună, în timp ce vorbim despre diferitele hack-uri pe care le facem pentru a rămâne productivi. Așadar, în acele două zile, acele zile de miercuri, joi în care încerci să-ți faci toată munca – cât de vigilent ești în ceea ce privește protecția asta. Deci doar oprești, faci totul: dezactivează chestia cu e-mailul, oprește chestia cu telefonul și termină. Și încercați să obțineți asta?

Gini: Da, și chiar ajută să o am pe Patty, care este asistenta mea, pentru că este mult mai bună să spună: „Nu poate face asta” Deci, dacă cineva mi-ar spune: „Oh, aș vrea să ne întâlnim miercuri la ora două. .” Aș spune „Bine”. Dar toată ea spune „Nu. Ea nu poate.” Deci ea este foarte, foarte bună să mă ajute să mențin asta. Aproape că ai nevoie de… Un tip rău, sau o numesc soția mea de serviciu. Ai nevoie de o soție.

Petru: Aceasta este de fapt o idee foarte bună. Si eu sufar de acest sindrom. Am tendința să încerc să găzduiesc oamenii, dar chiar plătesc pentru asta, așa că da. Am nevoie de o Patty. Am nevoie de o soție de serviciu.

Gini: Ai nevoie de o Patty. Totuși, nu o poți avea pe Patty a mea.

Petru: Nu o voi lua pe Patty, promit.

Gini: Bine.

Petru: Bine, deci am făcut aluzie deja la asta, așa că ai săptămâna ta și ai planificat-o și așa ți-ai planificat săptămâna, și există, chiar dacă ai cam stabilit asta… cele mai bine puse planuri tind să meargă prost uneori, uneori ceva ce faci durează de trei ori mai mult. Cum te descurci atunci când coboară de pe șine. Cum te recuperezi după aceea?

Gini: Lucrez 90 de ore pe săptămână!

Petru: 90 de ore pe săptămână.

Gini: Știi, lucrurile se întâmplă și trebuie doar să re-prioritizezi. Și țin o listă de lucru cu, ai dreptate, lista mea de lucruri de făcut este destul de lungă și pur și simplu țin o listă de lucru și pun date lângă tot ceea ce trebuie să termin și, pur și simplu, scriu de mână. ei, Mike își bate joc de mine și spune „știi ca, există chestia asta numită computer?” Da, încă îmi scriu de mână lista de lucruri de făcut.

Petru: Și eu sunt o persoană cu lista de hârtie și pix, așa că nu pot fi creativ pe computer. Trebuie să desenez săgeți și alte lucruri.

Gini: Sunt de acord! Așadar, vreau să spun, am pus întâlniri lângă lucruri și, și dacă, știi că sunt două zile de acum încolo și am vrut doar să iau un avans, atunci sunt încă în formă – așa că depinde doar de ce este. Dar, da – trebuie să re-prioritizează tot timpul.

Petru: Cum faci, ce faci, și vreau să spun, sunt foarte uman în acest fel, în sensul că va trebui să mă bat pentru a face unele dintre acele lucruri de pe lista mea de lucruri pe care chiar nu-mi place să le fac . Știi, nu este uimitor cum lucrurile pe care ne place să le facem se realizează foarte repede, dar lucrurile care nu ne plac – „ehhh. O voi face mâine”. Ai asta, sau ce faci în privința asta dacă ai, sau dacă nu ai atunci – dă-mi trucul!

Gini: Știi, fac câteva lucruri – intercalez lucrurile pe care vreau să le fac pe parcursul zilei, așa că este un fel de recompensă pentru că am terminat lucrurile grele sau pentru că am făcut lucrurile pe care nu vreau să le fac. Unde am o problemă sunt lucrurile care trebuie făcute, dar nu sunt necesare. Îmi place să adaug fotografia mea pe pagina mea Google +1. Ceea ce nu am făcut încă. Ştii? Sunt doar lucruri mici de genul ăsta. Asta, trebuie doar să se termine, dar, deci acolo îmi este greu, nu neapărat cu lucrurile pe care nu-mi place să le fac.

Petru: Toate acele chestii micute.

Gini: Da.

Petru: Da. Deci, știi, vreau să spun, iau în considerare o mulțime de chestii din rețelele de socializare, cum ar fi, știi, adăugarea unei imagini pe Google+ și toate chestiile alea la care chestii capricioase, și am și eu o listă de acest fel, pe care am probabil ar trebui să faci: actualizează asta și actualizează asta, dar ai fost votat unul dintre cei mai buni oameni din rețelele sociale – din jur, așa că – spune-mi puțin despre asta. Cum este rețelele sociale în măsura în care se referă la marketingul productiv? Pentru că ăsta e genul de lucruri în care, dacă abordezi asta într-un fel foarte neplanificat, nestructurat, poate fi o supărare extraordinară de timp, și știi, văd că mulți oameni sunt cu adevărat absorbiți de asta și petrec o oră sau două pe zi pe el și, în cele din urmă, chiar nu se traduce în nimic. Așa că mi-ar plăcea să aud ce ai de spus despre asta de la cineva care este cu adevărat activ în mediul social media.

Gini: Știi, la început am fost foarte atent să am o strategie foarte puternică în ceea ce privește pe cine urmăream, ce fel de conversații am avut, unde am avut acele conversații, ce fel de informații le puneam despre alte lucruri, nu doar despre noi. Am regula 80, nu 60/40, unde 60% se referă la altcineva și 40% se referă la ceva ce am făcut noi. Așa că am fost foarte, foarte atent la asta și, pentru că eu, într-un fel de pur și simplu noroc, am făcut asta la început, nu a trebuit să revin și să fac totul din nou, dar este foarte interesant de văzut. Ținem evidența de unde vin legăturile noastre și între vorbirea mea, blog și Twitter, de acolo ne obținem toate clienții potențiali. Deci, știi, vreau să spun: când te uiți la asta, este…

Petru: Aici intervine pâinea și untul.

Gini: Da! Iar când o raportezi la timpul pe care îl petreci, ești de genul: „Ei bine. Merită oarecum.” Uneori, tocmai am spus asta zilele trecute, e ca și cum ai împușca pește într-un butoi, uneori, pentru că avem atât de multe piste. Știi, nu toate sunt aplicabile pentru noi, sau nu avem întotdeauna experiență sau orice altceva, dar, da – blogul, vorbirea și twitter, sunt acolo unde suntem.

Petru: Deci, ce i-ai spune cuiva care nu are neapărat acel public dezvoltat încă, sau care tocmai începe să intre pe rețelele sociale pentru afacerea sa mică sau serviciul profesional și, în acest moment, se pare că nu sunt cu adevărat văzând atâta întoarcere cât și-ar dori să vadă. Ce fel de sfat le-ai da?

Gini: Știi, cred că conținutul este probabil mai important decât rețelele sociale. Vrei să folosești rețelele sociale să promovezi acel conținut și să o faci într-un mod valoros și educativ, dar cred că asta este mai puțin important. Dacă eu, dacă asta ar fi acum un an, aș sugera că Twitter este probabil una dintre cele mai ușoare modalități de a face asta. Știți că dacă sunteți o companie de producție B2B care face cadrane, probabil că nu, dar dacă sunteți servicii profesionale sau aveți o afacere mică, este o modalitate bună de a face rețea și de a obține o mulțime de urmăritori foarte rapid. Google+ știi, chiar dacă nu este un instrument grozav de rețele sociale, este fenomenal pentru căutare. Deci, am avut o conversație cu cineva despre asta zilele trecute și, indiferent dacă ar trebui sau nu, ar trebui să folosească Google+ pentru blog, și i-am sugerat: nu, ar trebui să utilizați o platformă pe care o dețineți, cum ar fi un wordpress.org sau, știi, sau ceva de pe site-ul tău web și apoi folosește-l pentru a trimite la Google+, pentru că toată căutarea, după cum știi, Google și-a schimbat din nou algoritmii și include, știi, Google + și Plus1. , pescuind propriile lor lucruri.

Petru: Lucrurile lor proprii.

Gini: Corect, desigur, care este ar trebui, nu? Adică, cu toții vrem să ne promovăm propriile lucruri. Deci, dacă îl puteți folosi în acest fel și aveți acea platformă de conținut foarte puternică, este o modalitate foarte bună de a face asta. Și conținutul nu înseamnă neapărat un blog, poate fi cărți albe și studii de caz și buletine informative și lucruri de genul ăsta care nu durează 15 sau 20 de ore pe săptămână, așa cum se întâmplă cu blogging-ul.

Petru: Corect, cool. Misto. Deci, am să joc un mic joc cu tine, o să-ți dau două propoziții.

Gini: Oh nu!

Petru: Și am să te rog să termini propozițiile.

Gini: Bine.

Petru: Prima propoziție este: petrec mult timp pe…

Gini: Woah. Cu ce ​​petrec prea mult timp? Probabil că petrec mult prea mult timp citind alte bloguri.

Petru: Alte bloguri?

Gini: Da.

Petru: Deci, doar pentru că este, în sensul că nu pare să se traducă în mod necesar în ceva pozitiv, sau doar pentru că este tot conținut interesant și pur și simplu nu te poți opri?

Gini: Da. Nu, eu, vreau să spun că sunt ambele, dar o fac pentru că am filozofia că, știi, dacă ești amabil cu oamenii, ei vor fi amabili cu tine, iar dacă le zgârii pe spate, ei o vor zgâria pe a ta. , cam chestie. Așa că petrec mult timp pe bloguri în care probabil că nu primesc prea multă valoare, dar vreau ca oamenii să vadă că îmi pasă că vin pe blogul nostru și că comentează pe blogul nostru, așa că simt că am nevoie, ar trebui să returneze această favoare. Așa că probabil că petrec prea mult timp făcând asta când nu se traduce prea mult.

Petru: Da, și asta face parte din strategia noastră de blogging, așa că știu cum te simți.

Gini: Da.

Petru: Iată a doua propoziție: nu petrec suficient timp pe…

Gini: Știi, nu petrec suficient timp dezvoltând concepte pentru Spin Sucks Pro.

Petru: Timpul pe Spin Sucks Pro?

Gini: Da. Sunt o mare parte din partea backend-ului, cum ar fi, o bucată de afaceri, dar nu am petrecut mult timp dezvoltând conținut pentru el.

Petru: Cum merge timpul, hai să vorbim despre asta, doar pe scurt. Ai ieșit recent din beta privată, nu?

Gini: Da, am făcut – nu am anunțat încă versiunea beta, dar o vom anunța în următoarele două săptămâni, așa că acum doar, cam încet, o divulgăm prietenilor, familiei și clienților. Se ajunge acolo, ajunge acolo. Știi, trebuia să ne lansăm în mai anul trecut, așa că suntem cu toții prea precauți să spunem ceva acum, dar cu siguranță ajungem acolo. Am petrecut destul de mult timp pe ea în weekend, așa că ajunge acolo; Sunt destul de mulțumit de cum urmează.

Petru: Dacă cineva ar vrea să urce pe el, ar putea să facă asta acum?

Gini: Da. Da da.

Petru: Bine, bine. Așa că, știi, câteva întrebări finale, legate doar de faimosul echilibru între muncă și viață privată. Deci ai plecat, ai o săptămână de lucru de 90 de ore, dar ai și o viață de familie. Simți că ai echilibrul dintre viața profesională și viața personală și, dacă da, cum te asiguri că rămâne așa?

Gini: Știi, nu am copii, așa că este puțin mai ușor pentru mine decât pentru majoritatea să lucrez tot timpul. Și soțul meu deține propria lui afacere, așa că lucrează tot timpul și e în politică, așa că…

Petru: Este frumos.

Gini: Da, deci acum, marele lui, vreau să spun că acesta este momentul lui cel mai bun acum, lucrează pentru primar. Deci, pentru noi, dacă sunt pe computer, sau sunt pe iPad, sau trimit mesaje sau ceva de genul ăsta, el nu se supără cu adevărat pentru că face același lucru. Deci cred că e mai ușor din această perspectivă. Dar da, vreau să spun și la celălalt lucru acum: nu este sezon de ciclism, așa că nu sunt afară să merg cu bicicleta trei sute de mile pe săptămână. Deci este mai ușor acum. Dar cu siguranță, știi că citesc, gătesc, merg cu bicicleta – sunt multe lucruri care îmi place să fac în timpul liber. Am destul. Și dorm și eu, așa că. Toată lumea spune: „Dormi?” și eu zic: „Da. Eu dorm.” Îmi place somnul meu.

Petru: Ei bine, da, absolut. Asta trebuie să facem pentru a fi productivi în restul timpului. Cum, aceasta este una dintre întrebările pe care le-am pus împreună pentru sondajul pe care îl vom face în această lună și unul dintre lucrurile, de când ați adus-o în discuție, am vrut să vă întreb, unul dintre lucrurile pe care încercam să le evaluez era importanța tuturor acestor activități, cum ar fi, gătești și faci ciclism și cunosc alți oameni, ca alți antreprenori, îi știu, unul cântă operă, celălalt face teatru. Cât de importante crezi că sunt acestea pentru a-ți menține sănătatea mintală și a fi capabil să faci toate lucrurile pe care le faci?

Gini: Foarte important. Este amuzant pentru că, dacă eu, dacă mă trezesc târziu, sau pur și simplu alerg în spate sau așa ceva și nu merg – echipa mea își poate da seama. Ei sunt de genul: ai mers cu bicicleta azi dimineață?

Petru: Într-adevăr?

Gini: Rahat. Da. Da, vreau să spun că este foarte important. Este atunci când îmi gândesc, eu, știi, este eliberarea mea de stres, este, înțeleg toate astea, cam tu iei endorfinele și tot, așa că o fac pentru asta. Dar o fac și pentru că, ca oricine altcineva, sunt zadarnică și îmi place să-mi păstrez silueta de fetiță.

Petru: Sigur. Tu, când ai o idee bună pe o bicicletă, o înregistrezi într-un fel pe ceva sau doar o depozitezi

Gini: Nu, trebuie doar să-l păstrez. Pentru că călăresc cu o grămadă de băieți și dacă m-aș opri și ar fi de genul: „Ce faci, sissy!” Așa că doar îl păstrez.

Petru: Motivație bună, motivația de grup funcționează întotdeauna excelent, responsabilitatea de grup. Deci, întrebarea finală: ați realizat multe și sunt sigur că aveți o mulțime de planuri pentru a realiza și mai mult; cum iti masori propriul succes?

Gini: Nu foarte bine.

Petru: În sensul că – nu simți că ai realizat atât de mult pe cât ai vrut să realizezi?

Gini: Ei bine, cred că sunt foarte prost să mă uit la ceea ce am realizat și ce am realizat ca echipă și să sărbătorim asta. Nu sunt foarte bun la asta. Știi, oamenii îmi vor spune: „Oh, cărțile scrise, ai de gând să sărbătorești?” Și eu zic „Nu! Nu a ieșit încă.”

Petru: Întotdeauna există ceva.

Gini: Da, ai dreptate, întotdeauna există ceva. Deci cred că nu sunt foarte bun la asta. Sunt fantastic la măsurarea rezultatelor din punct de vedere comercial, dar personal, nu sunt foarte bun la asta.

Petru: Deci, să extindem asta la încă o întrebare. Dacă ar fi să încerci să spui cumva: „bine, știi, eu, sunt mulțumit de acest rezultat”. Cum seamănă cu valoarea pe care o utilizați? Este pentru că – este o măsură internă, „bine, bine, sunt mulțumit de asta” doar personal, sau doar din cauza recunoașterilor externe, sau a vânzărilor cărții sau, sau a vizitelor pe blog.

Gini: Adică asta e problema, schimbăm valorile, nu? Asa de –

Petru: Deci bara continuă să urce.

Gini: Am vrut să spun că acum doi ani 5000 de vizitatori pe lună pe blog era fantastic, acum aș muri dacă atât am avea. Deci bara continuă să crească. Adică, scopul meu este dominația globală și nu sunt încă acolo, așa că.

Petru: Îți amintești de mine când ești la conducere, bine?

Gini: Vrei o țară? Poți să mergi înainte și să vorbești în numele unei țări.

Petru: Oh, sigur, o să-mi iau țara mea de origine, Grecia. Mi-ar plăcea să –

Gini: Terminat!

Petru: – reparați locul, pentru că are nevoie de ajutor.

Gini: Are mare nevoie de ajutor. Da. Bine, Grecia este.

Petru: Mulțumesc!

Gini: Cu plăcere.

Gini: Nu-i spune lui Danny.

Petru: Danny, ei bine, își poate alege propria țară.

Gini: Are treaba lui de făcut.

Petru: Are, are câteva țări din care poate alege. În plus, Danny cucerește lumea în felul lui în aceste zile.

Gini: Da el este.

Petru: Ei bine, asta încheie timpul nostru. Vreau să respect faptul că am ajuns la sfârșitul timpului nostru împreună. Gini, nu-ți pot mulțumi suficient pentru că faci asta. A fost cu adevărat o plăcere

Gini: Da, desigur, mulțumesc că m-ai primit. Sunt un mare, mare fan al băieților tăi, așa că mulțumesc – apreciez foarte mult.

Echipa de Promovare UTOPIAN (@PromovareCuDavid ) ofera servicii de cresterea afacerilor, cresterea firmelor din Romania si nu numai prin realizarea de servicii la comanda, de la automatizari premium pentru procese repetitive, la crearea de siteuri web SI CRESTEREA LOR pe termen lung, ca sa ajungeti la cat mai multi oameni. Puteti folosi pagina noastra de SERVICII si pagina de CONTACT pentru detalii.

Lasa un comentariu